czwartek, 13 czerwca 2013

15. Czerwcowo ;)

Witam Was moje Mordeczki :)
Czy tutaj jeszcze ktoś zagląda?
Pewnie nikt, bo sama tu dawno nie byłam.
Pogoda raz lepsza, raz gorsza.
Ale mimo wszystko codziennie staramy się być na spacerze :)

U nas wszystko ok :)
Żyjemy powolutku :)
Mam pełno planów.
Ciekawe czy się spełnią.

Ostatnio pisałam o planie na biznes.
Ela zgadła.
Chodzi o fotografię.
Na początek chcę zająć się fotografią dziecięcą.
Dlatego też zapisałam się na kurs :)
Jestem uczestniczką kursu 'Wprowadzenie do fotografii dla mam'.
Muszę go skończyć.
Jak dostanę certyfikat to składamy wniosek o dotacje na założenie działalności gospodarczej :)
I jak się uda to będą kolejne kursy.
Marzy mi się tytuł Akredytowanego Fotografa Dziecięcego :)
Zobaczymy co z tego wyniknie.

Oczywiście proszę o kciuki :)


Na razie to będzie tyle.
Padam na twarz po dzisiejszym 'maratonie' ;)
Marzy mi się łóżkoooooooooo :D






P.S.
Mam najwspanialszego męża na świecie!

3 komentarze:

  1. uuu trzymam kciuki za plany i marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zaglądam :) o super pomysł :) to ćwiczyć musisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, że zaglądam :P ale już myślałam, że się poddałaś i uciekłaś stąd :P

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.